FAQ

JAK DŁUGO TRZEBA OCZEKIWAĆ NA PRZESYŁKĘ?

Termin dostarczenia przesyłek: 1-2 dni robocze.

CZY MOŻNA OSOBIŚCIE ODEBRAĆ TOWAR?

Towar można odebrać osobiście w sklepie stacjonarnym na ulicy Zielonej 1/1a w Jastrzębiu - Zdroju od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00-17.00 i w sobotę 9.00-13.00

CZY ZAKUPIONY TOWAR MOŻNA WYMIENIĆ LUB ZWRÓCIĆ?

Kupujący posiada prawo do zwrotu lub wymiany towaru w ciągu 10 dni od data otrzymiania przesyłki, zgodnie z ustawą z 2 marca 2002 roku " O ochronie niektórych praw konsumentów" Dz. U.00.22.271

Towar musi być nowy, nieużywany, opakowanie musi być całe niezniszczone,
oryginalne oraz kompletne. W przeciwnym wypadku www.goldvolley.pl zastrzega sobie prawo do odmówienia przyjęcia towaru.

Firma zwraca koszt produktu, koszt wysyłki zwracanego towaru oraz koszt wysyłki do klienta nie podlega zwrotowi.
Zwracany towar należy odesłać razem z dowodem zakupu
Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 10 dni roboczych przelewem bankowym. Koszt dostawy i odesłania towaru nie podlega zwrotowi.
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

CZY ZDAŻAJĄ SIĘ BRAKI W ASORTYMENCIE?

Na stronach naszego sklepu wystawiamy wszystkie aktualnie dostępne modele i rozmiary butów. Jeżeli danego rozmiaru lub modelu nie ma w ofercie można o niego zapytać...

JAKIE FORMY PŁATNOŚCI OBOWIĄZUJĄ W SKLEPIE?

Płatność za towar może być dokonana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem lub płatność z góry za pomocą PAY U oraz przelewu tradycyjnego.


CZY ISTNIEJE MOŻLIWOŚĆ ZAKUPU NA RATY?

Narazie nie ma możliwości zakupu na raty.

CZY MOŻNA OTRZYMAĆ FAKTURĘ VAT ZA ZAKUPIONE PRZEDMIOTY?

Tak, oczywiście wystawiamy faktury VAT, zarówno na osobę fizyczną jak i na firmę.
Dane do faktury podaje się w  formularzu zamówienia. 

ILE KOSZTUJE PRZESYŁKA ZAMÓWIONYCH TOWARÓW?

Poczta Polska
* Przedpłata (z góry na  bankowe) - koszt przesyłki12 zł
* Przy odbiorze (za pobraniem) - koszt przesyłki 20 zł
Kurier:
* Przedpłata - koszt wysyłki - 16 zł
* Przy odbiorze - koszt wysyłki -22 zł

CZY MOGĄ WYSTĄPIĆ OPÓŹNIENIA W WYSYŁCE TOWARÓW?

Z naszej strony nie ma możliwości wystąpienia opóźnień - jedynie firma doręczająca może wydłużyć czas dostawy.

DOKONAŁEM ZAKUPU, ALE NIE OTRZYMAŁEM MAILA Z POTWIERDZENIEM

Potwierdzenia z naszego sklepu nie są wysyłane automatycznie. Dokonuje tego Administrator strony, który nie operuje systemem całodobowo. Mail z potwierdzeniem zamówienia oraz danymi do przelewu na pewno zostanie do Ciebie wysłany - prosimy o odrobinę cierpliwości.