Jak złożyć zamówienie

1. ZAŁÓŻ KONTO W SKLEPIE INTERNETOWYM.

Zrobisz to poprzez kliknięcie w opcję "Rejestruj się" u góry strony.  W formularzu na stronie wypełnij puste pola i poczekaj na maila zwrotnego z linkiem aktywującym twoje konto zakupowe.

2. DODAJ DO KOSZYKA INTERESUJĄCE CIĘ PRZEDMIOTY.

Spośród dostępnych artyułów dodaj do koszyka produkty, które chcesz zakupić. Na stronie produktu wystarczy kliknąć w guzik "Do koszyka".  Klikając w ikonę koszyka u góry strony rozwija się zakłądka z dodanymi do koszyka produktami. Można tam zmieniać ilość zamawianego towaru lub usuwać towar z koszyka. Aby kontynuować zakupy wystarczy powrócić na stronę główną.

3. PRZEJDŹ DO KASY.

Po skolekcjonowaniu zamówienia przejdź do kasy. Po rozwinięciu ikony koszyka w lewym dolnym rogu wybierz opcję "Do kasy".

4. WYBIERZ FORMĘ WYSYŁKI.

Po przejściu do kasy widoczny jest podgląd zamówienia, łączny koszt za zamówione towary oraz łączny koszt towarów z wybraną formą przesyłki. Opcje przesyłki widoczne są pod listą zamawianych produktów. Wystarczy kliknąć w interesującą nas opcję dostawy - koszt zamówienia zostanie automatycznie przeliczony.

5. POTWIERDŹ ZAMÓWIENIE.

Po sprawdzeniu poprawności zamówienia, pod listą zamówienia, kliknij w zielony guzik "Składam zamówienie".

6. UZUPEŁNIJ DANE WYSYŁKOWE.

Wypełnij puste pola. Jeśli życzysz sobie, abyśmy wystawili fakturę VAT, zaznacz tą opcję. Jeśli masz jakieś uwagi dotyczące Twojego zamówienia możesz je wpisać w okienku "Uwagi", zostaną nam one przesłane wraz z Twoim zamówieniem.  Dane do wysyłki uzupełnić trzeba tylko przy pierwszym zamówieniu; przy kolejnych zamówieniach w naszym sklepie, dane wczytają się automatycznie - można je modyfikować. Po wypełnieniu formularza kliknij w zielony przycisk "Składam zamówienie".

7. ZATWIERDŹ ZAMÓWIENIE.

  W zakładce "Podsumowanie" wyświelają się wszystkie dane odnośnie Twojego zamówienia. Możesz sprawdzić ich poprawność. Zamówienie zatwierdza się za pomocą zielonego przycisku "Składam zamównienie" na dole strony.

8. ODCZYTAJ POTWIERDZENIE.

Po zatwierdzeniu zamówienia na Twoją skrzynkę przyjdzie korespondencja informująca o statusie zamówienia.

9. ARCHIWUM ZAMÓWIEŃ.

Na stronie Twojego konta w naszym sklepie widoczne jest archiwum zamówień.


JEŚLI NA STRONIE WYSTĘPUJĄ JAKIEKOLWIEK BŁĘDY UNIEMOŻLIWIAJĄCE CI ZAKUP PRODUKTU - ZGŁOŚ TO DO NAS W WIADOMOŚCI E-MAIL NA ADRES:
gold_volley@interia.pl